چهار عضو يک خانواده در فراه به قتل رسید
 
فراه داټ کام
خبری، فرهنگی، اجتماعی، معلوماتی و...

 

چهار عضو يک خانواده در فراه به قتل رسید

شهرفراه (پژواک،١٧جوزا ٩١):  افراد مسلح ناشناس، چهار عضو يک خانواده به شمول يک زن را در ولايت فراه به قتل رساندند.

 سمونيار عبدالبصير قوماندان امنيۀ ولسوالى بالابلوک فراه، به آژانس خبری پژواک گفت که افراد مسلح، نيمه هاى شب گذشته بر يک منزل در قريۀ گرانى اين ولسوالى، حمله کردند و چهار عضو يک خانواده را کشتند.

 وى، کشته شدگان را شامل عسل خان، پسر و دو دختر جوانش خوانده گفت که در اين حمله، يک دختر ديگر عسل خان، جراحت برداشته است.

 داکتر عبدالمنان رشيدى رييس شفاخانۀ مُلکى فراه ميگويد که اجساد اين چهار تن با دختر مجروح، امروز به شفاخانه منتقل گرديده و دختر از ناحيۀ شانه، زخم برداشته و وضعيت صحى اش خوب است.

 قوماندان امنيۀ ولسوالى بالابلوک گفت که اين رويداد، ناشى از دشمنى شخصى بوده، تا حال کسى دستگير نشده و تحقيقات در زمينه ادامه دارد.

 اما عبدالعلى برادرزادۀ عسل خان و قوماندان هوايى لواى اردوى ملى  قول اردوى ٢٠٧ ظفر در فراه که به شفاخانه آمده بود، ادعا کرد که طالبان مسلح کاکايش را کشته اند.

 وى گفت: "طالبان قبلاً به عسل خان اخطار داده بودند که روابط خود را با من قطع کند؛ اما وقتى که روابط خود را قطع نکرد، طالبان به خانۀ وى حمله کردند و وى را با اعضاى خانواده اش کشتند."

 طالبان مسلح، تا حال در اين مورد چيزى نگفته اند.

 اين درحالى است که مسوولان محلى ميگويند که طالبان مسلح، شب گذشته  یک پدر وپسر و یک فرد ملکی را در ولسوالى دشت ارچى ولايت کندز، به قتل رسانده اند؛ اما طالبان دست داشتن در قتل اين افراد را رد ميکنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب