خدا حافظ مکتب.....!
 
فراه داټ کام
خبری، فرهنگی، اجتماعی، معلوماتی و...
17 / 3 / 1391برچسب:, :: 9:45 ::  نويسنده : همایون ذهین

خدا حافظ مکتب.....!

دیگر مکتب نخواهم رفت و به درس معلم گوش نخواهم کرد.....!؟

مکتب، مدیر مکتب، سرمعلم مکتب، تعمیر مکتب، درس های مکتب معلم، صنف و  صنفی ها همه و همه خدا نگهدار!؟

ای اهالی مکتب! آنچه آموختم، آنچه شدم، آنچه هستم، آنچه دیدم- شنیدم،  رفتم- آمدم، خوشی ها، غم ها؟، آنچه باعث اذیت و ناراحت شدن تان شدم، اگر خوب بودم اگر بد و... هر چه بود و گذشت از خاطراتیست که طی 12 سال که امروز و حالا نقطه پایان یافت، با خود و در کتاب خاطراتم دارم، بسیار جالب است!! هیچگاه فراموش تان نخواهم کرد، شما چطور؟

دیگر مکتب نخواهم رفت، معلم خدا حافط دیگر هرگز به درس ات گوش نمیکنم، حالا دیگر نمیتوانی تنبیه ام کنی ( در دوران مکتب هیچ وقت تنبیه نشده ام)  و... ای کاش اینقدر زود مکتب تمام نمیشد؛ تا در صفا و صمیمیت مکتب و اهالی مکتب چند صبای بیشتری  از زندگی را با هم میگذراندیم....

 

امروز لحظاتی (15جوزا آخرین روز سال تعلیمی مکاتب گرمسیر) پیش آخرین امتحان آخرین روز مکتب را سپری کردیم.

   "همایون ذهین"



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب